Verkkosivustrategia, jolla luot lisää konversioita. Media-assari

Verkkosivustrategia, jolla luot lisää konversioita

syLisää konversioita. Löytyykö sinun verkkosivuilta strategia?  Tässä videossani kerron, kuinka luot verkkosivuillesi myyntitunnelin, joka tuo lisää konversioita.

Valitettavan usein näkee verkkosivuja, jotka on toteutettu “tehden nättiä” ja ilman pohdintaa, kuinka sivulle saapuvista voidaan saada potentiaalisia asiakkaita tai jopa maksavia asiakkaita.

Luo markkinointisisältöä, joka tuo lisää konversioita.

Markkinointisisällön luonti verkkosivuille voi tuntua haastavalta, mutta oikeanlaisella ohjauksella se on paljon helpompaa kuin luuletkaan.

Meidän tulee ymmärtää ketkä meidän potentiaaliset asiakkaat ovat ja mikä on heidän matkansa maksavaksi asiakkaaksi. Tästä käytetään nimeä myyntitunneli.

Mikä on myyntitunneli?

Myyntitunneli on markkinoinnin termi, joka kertoo ostajien matkan. Jotta saadaan potentiaaliset asiakkaat tulemaan ostajiksi, on heitä johdateltava tekemään ostoksia. Yritykset perustavat erilaisia myyntikanavia myydäkseen tuotteita, ottaessaan uusia palveluja käyttöön, rakentaakseen brändiään jne.

Myyntitunneli voidaan perustaa eri tavoilla:
1. Ilmainen sähköpostikurssi, johon liitetään tarkoituksenmukaisia markkinointiviestejä ja palvelun/tuotteen esittelyjä
2. Maksetun median mainoksien avulla liikenteen ohjaamista laskeutumissivuille
3. Orgaanisesti jakaa blogin artikkelit eri sosiaalisen median kanaviin
4. Tuottamalla ääni- tai video-oppitunteja tai luomalla webinaareja, joiden kautta myydä palvelua/tuotetta

No mitä tekemistä myyntitunnelilla on sinun verkkosivujesi suhteen?
Sinun verkkosivustosi on myyntitunneli. Jos uusi kävijä saapuu verkkosivustollesi, niin tulee sinun etusivusi sisältö olla muotoiltu niin, että se saa heidät jatkamaan ostamisen matkalle.

Myyntitunnelin rakentaminen:
Vaihe 1. Luo myyntikanavasi, ota hetki aikaa ja astu asiakkaittesi saappaisiin. Miten aiot saada uuden verkkosivukävijäsi maksavaksi asiakkaaksi?
Vaihe 2. Sinun täytyy rakentaa brändin tietoisuutta
Vaihe 3. Osoita, että olet paras valinta
Vaihe 4. Saa potentiaalinen asiakas ottamaan sinuun yhteyttä tai tekemään ostoksen

Verkkosivustrategian luominen vaatii aikaa ja vaivaa ja sen vuoksi olen laatinut ilmaisen minikurssin tätä varten.

Minikurssilla opit:

✔️ Tuottamaan verkkosivuillesi sisältöä, joka myy

✔️ Vinkkejä millä nostat verkkosivusi uudelle tasolle

✔️ Saat yksityiskohtaisen työkirjan tämän luomiseen

✔️ Opit rakentamaan myyntitunnelin verkkosivuillesi

Lue myös toinen artikkelini – Kuinka saada lisää kävijöitä verkkosivuille

Rakenna Oma Brändisi Facebook -ryhmä

Liity mukaan Rakenna Oma Brändisi Facebook -ryhmään yrittäjille. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus oppia markkinoinnista, digitaalisen markkinoinnin työkaluista, automatisoimaan enemmän, säästämään aikaa sekä skaalaamaan liiketoimintaa.

Tilaa tästä miniverkkokurssi.

Samalla liityt sähköpostilistalleni ja saat jatkossa sähköpostiisi tiedon uusimmista vinkeistäni (ei spämmiä). Aina voit poistua sähköpostilistaltani. Tämä tiedoksi sinulle, ettei tule yllätyksenä 

[activecampaign form=44 css=1]

Kommentoi

Shopping Cart
fiFinnish
Scroll to Top