Kuvat

kuinka pitää brändin ilme yhtenäisenä joka kanavassa

Kuinka pitää brändin ilme yhtenäisenä joka kanavassa

Yhtenäinen ilme joka somekanavassa on tärkeä asia brändisi tunnistettavuuden kannalta. Laadi valmis pohja esim. Canvaan, jossa on sinun brändisi värit, fontit ja grafiikka somejulkaisuja varten. Tämä helpottaa ja nopeuttaa sinun somejulkaisuiden tekemistä. Lisäksi tämä varmistaa, että sinulla on yhtenäinen ilme aina joka kerta. Lisäät siis muistettavuutta.   Huomioi, että teet kullekin somekanavalle omat kuvakkeet, koska jokaisella somekanavalla […]

Kuinka pitää brändin ilme yhtenäisenä joka kanavassa Lue lisää »

Kuinka saada ensimmäiset 1000 sähköpostilistallesi

Kuinka saada lisää uutiskirjeen tilaajia sähköpostilistallesi?  Ensinnäkin anna syy liittyä sähköpostilistalle. Usein näkee verkkosivuilla lomakkeita, joissa pyydetään liittymään sähköpostilistalle, mutta se ei yksistään houkuttele ketään liittymään. He eivät tiedä mitä saavat mikäli liittyvät listalle, joten itse poistaisin koko lomakkeen verkkosivuilta. Sen sijaan tarjoa jokin ilmainen hyödyke sähköpostiosoitetta vastaan. Jaa sellainen mikä oikeasti tuo hyötyä sinun

Kuinka saada ensimmäiset 1000 sähköpostilistallesi Lue lisää »

Kuinka teet diagrammeja Canvalla

Kuinka teet diagrammeja Canvalla

Tässä julkaisussa näytän kuinka teet diagrammeja Canvalla. Canvan avulla pystyt toteuttamaan helposti erilaisia esityksiä. Joskus voi olla tarve havainnollistaa asioita diagrammien avulla. Canva löytyy osoitteesta http://www.canva.com Hae ensin esitys mallipohja Canvasta. Valitse mallipohja. Klikkaa vasemmalta elementit. Valitse sitteen kaaviot. Valittavana on erilaisia diagrammeja: pylväs- ja ympyrädiagrammeja, viivakaavioita, rengaskaavioita, graafeja yms. Kun olet valinnut mieleisen kaavion,

Kuinka teet diagrammeja Canvalla Lue lisää »

mitä lisätä verkkosivujen alatunnisteeseen

Mitä lisätä verkkosivujen alatunnisteeseen

Tässä julkaisussa jaan vinkkejä mitä kannattaa sisällyttää verkkosivujen alatunnisteeseen. Puhutaanpa verkkosivustosi aliarvioidusta osasta: alatunnisteesta! Koska se on sijoitettu aivan alas, se jää usein huomiotta, kun mietit verkkosivustostrategiaasi. Todellisuudessa tämä osa voi itse asiassa olla yksi hankalimmista verkkosivujesi osista. Miksi? Koska alatunniste näkyy verkkosivustosi jokaisella sivulla, joten kaikki siihen lisäämäsi on taatusti näkyvissä! PLUS, kun verkkosivun

Mitä lisätä verkkosivujen alatunnisteeseen Lue lisää »

Shopping Cart
fiFinnish
Scroll to Top