Tee testi

Jarruttaako brändisi yrityksesi menestymistä?


 Testaa millä tasolla brändisi on

Jarruttaako brändisi yrityksesi menestymistä?

Question 1 of 10.

Sinun brändisi on?

1. Brändilläsi on strategia ja se on suunniteltu sen mukaan kauniiksi
2. Suunniteltu kauniiksi, mutta ei kovin strategisesti
3. Ei kumpaakaan tai sinulla ei ole tietoa
Question 2 of 10.

Kuinka brändisi markkinointi eroaa muista brändeistä?

1. Vaikutat alallasi hyvin, herätät huomiota ja asiakkaasi tietävät 100% sesti mitä ostavat sinulta
2. Sinun liiketoimintamallisi ja brändisi on rohkea ja erottuva, mutta ei mitenkään mullistava
3. Sinun liiketoimintasi ja brändisi on samantyylinen kuin muut alallasi olevat brändit
Question 3 of 10.

Verkkosivujesi sisältö on suunniteltu?

1. 2-3 ideaalille asiakkaalle
2. Yhdelle ideaalille asiakkaalle
3. Laajalle yleisölle eri tyyppisiä asiakkaita
Question 4 of 10.

Onko brändilläsi selkeä päämäärä?

1. Sinun liiketoimintasi etenee määrätietoisesti kohti päämäärää
2. Sinun liiketoimintasi ei toimi aivan päämäärän mukaisesti
3. Sinulla ei ole päämäärää määriteltynä
Question 5 of 10.

Brändisi hinnoittelu?

1. Olet nostanut hintojasi ilman, että olet menettänyt asiakkaita
2. Olet yrittänyt nostaa hintoja, mutta olet menettänyt muutamia asiakkaita
3. Kilpailet usein hinnalla
Question 6 of 10.

Verkkosivujesi sisältö?

1. Saa asiakkaasi muuttumaan ostajiksi välittömästi tai loppujen lopuksi automaattisen prosessinne jälkeen
2. Luo paljon uusia ideaalisia liidejä ja paljon kyselyitä, jotka johtavat joskus myyntiin
3. Melkein aina vaatii lisäselvennystä
Question 7 of 10.

Brändisi visio?

1. Visio innoittaa asiakkaitasi liittymään sinuun
2. Visiosi on keskittynyt pääasiassa yrityksen kasvuun ja markkinaosuuteen
3. Visiosi on keskittynyt enimmäkseen tähän vuoteen
Question 8 of 10.

Mitä vastaat, kun sinulta kysytään "Mitä teet"?

1. Sinulla on voimakas lausunto mikä heti inspiroi ja resonoi potentiaalisten asiakkaittesi kanssa
2. Olet yrittänyt muutamaa eri tapaa vastata, mutta et ole saanut tuotua arvoasi selkeästi esille
3. Keskityt enemmän taitoihisi tai tuotteisiisi mitä myyt
Question 9 of 10.

Yrityksesi kilpailukyky?

1. Kilpailijoillasi on erittäin vaikeaa toistaa sitä mikä tekee sinun brändistäsi erilaisen ja kuinka vaikutat muita paremmin
2. Kilpailuerona sinulla on laadukas asiakaspalvelu, hinnat ja laatu tai jokin niistä
3. Asiakkaasi eivät tunnu ymmärtävän miksi yrityksesi on erilainen kuin kilpailijasi
Question 10 of 10.

Miltä brändisi näyttää ja tuntuu?

1. Brändisi ei näytä lainkaan kilpailijoiden brändiltä ja huokuu ammattimaista ja menestyvää yritystä (vaikka ei sitä vielä olisikaan)
2. Brändisi näyttää ammattimaiselta, mutta samanlaiselta kuin kilpailijoiden tai alkaa näyttää vanhentuneelta
3. Et tunne ylpeyttä antaessasi käyntikorttiasi tai suositellessasi potentiaaliselle asiakkaalle verkkosivujasi

Next question 1 of 10

All 10 questions completed!


Jarruttaako brändisi yrityksesi menestymistä?

Tahdotko tietää tarkemmin?

Tilaa tarkemmat tulokset sähköpostiisi
Ei hätää, en roskapostita.