mitä lisätä verkkosivujen alatunnisteeseen

Tässä julkaisussa jaan vinkkejä mitä kannattaa sisällyttää verkkosivujen alatunnisteeseen. Puhutaanpa verkkosivustosi aliarvioidusta osasta: alatunnisteesta! Koska se on sijoitettu aivan alas, se jää usein huomiotta, kun mietit verkkosivustostrategiaasi. Todellisuudessa tämä osa voi itse asiassa olla yksi hankalimmista verkkosivujesi osista. Miksi? Koska alatunniste näkyy verkkosivustosi jokaisella sivulla, joten kaikki siihen lisäämäsi on taatusti näkyvissä!

PLUS, kun verkkosivun sisältö ja koodi ilmestyvät jokaiselle sivulle, hakukoneet näkevät kyseisen sivustosi osan yhä uudelleen ja priorisoivat näitä tietoja enemmän kuin muita tietoja. Tämän ansiosta alatunnisteesi on mahtava paikka parantaa sijoitustasi Googlessa ja muissa hakukoneissa!

Tässä  jaan tiettyjä elementtejä, jotka sinun tulisi lisätä alatunnisteeseesi varmistaaksesi, että tämä tärkeä osa verkkosivustollasi toimii sinulle!

Tässä on mitä sinun olisi hyvä sisällyttää verkkosivustosi alatunnisteeseen

1. Arvolupaus

Arvolupauksen sisällyttäminen alatunnisteeseen on yksi tapa varmistaa, että jokainen sivu kertoo lukijallesi tarkalleen, kuka olet. Tällä tavoin, jos joku laskeutuu suoraan blogikirjoitukseen, ei ole tule hämmennystä siitä, mikä on blogisi tai yrityksesi.

Arvolupauksen tekoon minulta löytyy toinen video >>

2. Uutiskirjeen tilaus

Sähköpostilistan kerääminen on yksi tehokkaimmista tavoista saada uskollisia seuraajia ja potentiaalisia asiakkaita. Lisäksi se on lista, jonka itse omistat. Sen sijaan Facebook, Instagram ja muut sosiaalisen median alustat omistavat seuraajien luettelon. Laittamalla mahdollisuus liittyä sähköpostilistalle alatunnisteeseen, josta kävijät näkevät sen jokaisella sivulla, lisäät todennäköisyyttä, että hän rekisteröityy.

3. Instagram-syötteesi

Strategisesta näkökulmasta antamalla verkkosivu kävijöille mahdollisuus nähdä Instagram-syötteeseesi mahdollistaa heidän liittymisen Instagram tilisi seuraajaksi. Lisäksi he saavat hyvän kuvan brändistäsi lisätyillä kuvilla.

Instagram syöte4. Sosiaalisen median kuvakkeet

Kun sijoitat nämä alatunnisteeseen, kävijät pääsevät helposti sosiaalisen median kanaviisi ilman, että heidän tarvitse etsiä niitä.

somekuvakkeet5. Sijaintisi ja yhteystietosi

Tämä voi olla brändillesi tai yrityksellesi hyvin tärkeä asia, jos olet paikallisesti toimiva yritys. Koska alatunniste on ensisijainen paikka Googlelle ja muille hakukoneille tiedon hankkimiseksi, jos olet paikallinen yritys, tarvitset tätä tietoa täällä lisätäksesi SEO-tasoa. Lisäksi haluat, että yhteystietosi, kuten puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi, ovat helposti saatavissa verkkosivustossasi ilman, että se sotkee todellista kotisivua. Alatunniste on loistava paikka tälle.

6. Muut sivulinkit

Jos sivustossasi on muita sivuja, joita et välttämättä halua linkittää päänavigointiin (kuten avoimet työpaikat, tietosuojaseloste, toimitusehdot jne.), Alatunniste on hyvä paikka laittaa ne! Tällä tavoin ne ovat edelleen saatavissa sivustossasi, mutta ne eivät sotke päänavigointia.

Brändikauppa

media-assari_allekirjoitus