Lisää seuraajia Instagramissa

Kuinka saada lisää seuraajia Instagramissa?

Kuinka saada lisää seuraajia Instagramissa?

Siihen kuinka saada lisää seuraajia Instagramissa löytyy paljon erilaisia ohjeita. Kuinka saat ensimmäisen tuhat, kuinka saat 10 000 jne…
Joten minäpä ajattelin laittaa nämä ohjeet testiin. Minulla on Instagram tili ollut hyvin vähän aikaa ja seuraajia tällä hetkellä vain vajaa pari sataa, Joten tästä ei ole kuin suunta ylöspäin. Eli olen kerännyt saatavilla olevista ohjeista 12 kohtaa, joita alan toteuttaa seuraavien viikkojen aikana.

Tämä video on ensimmäinen neljästä videosta, jota tulen julkaisemaan. Tällä videolla kerron ensimmäiset stepit,  joita tulen toteuttamaan saadakseni lisää seuraajia Instagramissa.

Teen tähän liittyen 4 eri videota. Ensimmäinen video käsittelee peruselementtejä, toinen julkaisuja ja sisältöä, kolmas strategiaa ja neljännessä käyn läpi kuukauden aikana saavutetut tulokset. Tämän lisäksi en tule käyttämään rahaa kasvattamiseen, en osta seuraajia ja tavoitteena saada oikeita seuraajia.

Tällä videolla käyn läpi ensimmäiset toimenpiteet:

Profiilikuva:
Profiilikuvan tulisi olla uniikki ja voimakas. Profiilikuva voi olla logo, kunhan se viestii jotakin, mutta jos olet esim. bloggaaja, asiantuntija tms. voi logon sijaan kuvalla viestiä paremmin. Logon tilalla voi olla vaikka, ravintolalla ruoka tai sisustussuunnittelijalla kuva sisustuksesta. Profiilikuva on ensimmäinen mitä nähdään profiilistasi. Itselläni on logo profiilikuvana, jossa näkyy yritykseni nimi ja päätän pitäytyä siinä. Syynä se, että Media-assari sanana kuvastaa paremmin palvelujani kuin yksikään kuva.

Nimi:
Oman nimen käyttö voi olla haastavaa Instagramissa seuraajien kasvattamisessa ja syynä se, että Instagramissakin käytetään hakusanoja. Hakukenttään ei kirjoiteta suoraan sinun tai yrityksesi nimeä. Sen vuoksi voisi vaihtoehtona olla käyttää, jotakin hakusanaa. Mutta jos rakennat henkilöbrändiä ja et niinkään tiettyä tuotetta, niin on hyvä käyttää omaa nimeäsi. Jos tahdot tietää lisää yrityksen nimeämiseen liittyvistä asioista, katso aiempi video missä kerron vinkkejä yrityksen nimeämiseen. Löydät sen tästä.

Bio:
Profiilikuvan jälkeen tulee toiseksi tärkeänä bio osuus. Se on se mitä Instagram sivullesi tulija näkee seuraavaksi. Sinulla on 150 merkkiä käytössä, jolla saada tiivistettyä mitä tarjoat ja saada huomio. Lyhyt ja ytimekäs ja hyödynnä emojia. Voit tehdä biotekstin hyödyntämällä muistiinpanojasi kännykässäsi. Muista ettet jätä välejä, jotta rivit asettuvat nätisti.
Otsikko voi olla muutakin kuin yrityksesi nimi, eli mielikuvitusta kehiin.

Instagram bio osuudessa on vain yksi paikka, johon lisätä linkkejä ja tässä minä olen hyödyntänyt Liktree sovellusta. Sovellus mahdollistaa yhteen linkkiin useamman linkin. Minulla on tämän käyttöön liittyen ihan oma tutorial, johon pääset tästä.

Tässä oli ne stepit, jotka olen alkuun muuttanut jotta saisin lisää seuraajia Instagramissa. Seuraavalla videolla keskityn Instagramin sisältöön, kuviin, kuvateksteihin ja Instagram tarinoihin.

Katso tämän video sarjan toinen osa täältä

Kommentoi

Shopping Cart
fiFinnish
Scroll to Top