20_tapaa_markkinoida_edullisesti_blog

20 tapaa markkinoida yritystäsi edullisesti

Tässä 20 parasta tapaa markkinoida yritystäsi edullisesti

01Later -ohjelma: Later ilmaisen version avulla avulla voit suunnitella 30 päivää Instagram, facebook ja pinterest -julkaisut niin, että pystyt automaattisesti julkaista sisältöä. Hyödyllisen sisällön lähettäminen johdonmukaisesti ja strategisesti on helppoa, ilmaista ja olet yleisösi somekanavissa päivittäin.

02 – Yhteistyö toisen yrityksen kanssa: Pyydä ystävääsi tai alan ammattilaista, jonka kanssa voit työskennellä, ja palvelee myös sinun omaa markkinarakoasi. Luokaa yhteistyössä pakettitarjous, jolla saavutat kaksi yleisöä yhdellä hinnalla (esimerkki: hääkuvaaja + hääsuunnittelija).

03 – Tarjoa tuotteitasi ja palveluitasi ILMAISEKSI perheelle ja ystäville ja tee siitä julkaisu: Tämä on loistava tapa rakentaa omaa portfoliotasi, lisäksi ihmiset näkevät, että olet kiireinen ja kokenut.

04 – Aloita sähköpostilistan keruu: Jos sinulla on vielä pieni lista – tai ei lainkaan listaa – Mailchimpin avulla pääset liittyjien postilaatikkoon viikoittain ilmaiseksi. PRO-VINKKI: Ole hyödyllinen, tarjoa ILMAINEN lataus verkkosivustollasi vastineeksi sähköpostiosoitteelle. Voit asettaa tämän Mailchimpin kautta.

->Katso videot liittyen Mailchimpiin

05 – Kerro ystävillesi ja perheellesi mitä tarjoat: Puhu siitä setäsi kanssa! Hänellä saattaa olla ystävä, joka tarvitsee tuotetta tai palveluasi.

06 – Tee arvonta tuotteistasi tai palveluistasi sosiaalisen median parissa, jotta saat enemmän huomiota.

07 – Liity Facebook-ryhmään: Hanki ryhmä, joka tarvitsee juuri sinun tarjoamisia palveluita tai tuotteita ja aloita keskustelu heidän kanssa. Vastaa ihmisten kysymyksiin ja kommentoi. Moni vastaa siksi, että he tietävät, että heillä on todellinen ihminen vuorovaikutuksessa heidän kanssaan! PRO VINKKI: Ole varovainen, ettet liikaa mainosta itseäsi siellä. Ole vain hyödyllinen.

08 – Kokeile Facebook-mainostamista: Yritä käyttää vain muutama euro ja kokeile, miten se toimii. Voit myös testata eri henkilöryhmiä Facebook-mainoksilla löytääksesi joukon ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi tai palveluistasi ja tavoita yleisö, jota et ehkä ole koskaan ajatellutkaan.

09 – Aloita blogi, jossa on hyödyllistä sisältöä: Avainsana tässä on hyödyllinen. Yleisösi ei ehkä välitä siitä, mitä teit lauantaina – ellet ole elämäntapa-bloggaaja! Jos olet valokuvaaja, hanki vihjeitä morsiamillesi, uusille äideille tai kelle tahansa, joita kuvaatte.

10 – Tee vieraskirjoitus toiseen blogiin: Pääset jonkun muun yleisön saataville laadukkaan ja hyödyllisen blogijulkaisun vuoksi. Jos luot hyödyllistä sisältöä, ihmiset tietävät ja luottavat sinuun.

11 – Lisää omaan henkilökohtaiseen sosiaalisen median profiiliisi tieto yrityksestäsi: Ehkä yksi Facebook-ystävistäsi tarvitsee mitä tarjoat.

12 – Laita yrityksesi sähköpostiosoitteeseesi: Johdonmukaisuuden tarjoaminen kaikessa viestinnässä on helppo tapa saada uusia asiakkaita.

13 – Järjestä ilmainen kurssi tai webinaari: Ihmiset rakastavat ilmaisia kursseja ja oppimateriaalia. Nykyään on niin helppo tehdä videoita, vaikka satoja ihmisiä varten. Näytä asiantuntemuksesi, jotta ihmiset tietävät, kuka olet ja houkuttelet heitä palaamaan takaisin.

14 – Tarjoa ilmaisia konsultaatioita: Yksi suurista asioista, jotka voivat estää jonkun ostamisen, on tietää, miten se hyödyttää heitä erityisesti. Tarjoa potentiaalisille asiakkaillesi mahdollisuutta ilmaiseen konsultaatioon vaikka 20 minuutin pituisen ilmaisen puhelun muodossa, voit auttaa sinetöimään kaupan ja siirtämään he vakioasiakkaiksesi.

15 – Verkostoidu paikallisesti + anna tietoa: Onko kohdeyleisösi paikallinen? Mene markkinoille, messuille, paraateille tai muihin yhteisötapahtumiin ja verkostoidu! Mene ulos, keskustele joidenkin lähiympäristösi ihmisten kanssa ja jaa käyntikorttejasi.

16 – Liity Instagram-haasteeseen: Oletko nähnyt ihmisiä, jotka osallistuvat Instagram-haasteeseen ja kaikki käyttävät samaa hashtagia? Jos näin on, muista liittyä seuraavaan kierrokseen. Jos haluat saada lisää seuraajia, tämä on loistava tapa. Se rikkoo tavanomaista hashtag-rutiinia ja hyppää jonkun toisen jo rakentamaan yleisöön, joka osallistuu myös haasteeseen ja seuraa sitä.

17 – Vaihda hashtagejasi: Jos et käytä niitä, aloita nyt! Näin ihmiset näkevät profiilisi, kun he etsivät jotain Instagramista. Ajattele sitä hakutoimintona. Käytä, jotta ihmiset voivat helposti löytää sinut, jos he etsivät tuotetta tai palveluasi.

18 – Sponsoroi tapahtumaa ja saa tietosi heidän verkkosivuilleen: Ota toisen yrityksen yleisö käyttöön, jos se on molempia osapuolia hyödyttävää! (VIHJE: Tämä toimii vain todella hyvin, jos yrityksesi nimi on selkeästi yhteydessä siihen, mitä teet. Jos näin ei ole, on aika miettiä uudelleen brändäystä.)

19 – Hyödynnä SEO eli hakukoneoptimointia: Käytä aikaa iltapäivä tai viikonloppu ja tutki avainsanoja. Ehkä se tarkoittaa, että kirjoitat pari blogipostia, jotka korostavat avainsanojasi, tai se tarkoittaa, että hyödynnät sisäänrakennettuja SEO-työkaluja kuten esim. WordPressissä YOAST lisäosaa. Voit aloittaa katsomalla Google Search Consoleen liittyviä videoitani.

Kuinka otat Google Search Console käyttöön

20 – Ammattitaitoinen ja uskottava sivusto: Ihmiset haluavat palkata ammattilaisia, jotka näyttävät uskottavilta verkossa. He uskovat sinuun, koska sivustosi näyttää, kuinka luotettava ja kokenut olet. Tarvitsetko sivuston? Tutustu kuinka voit rakentaa brändisi ja verkkosivusi ilmaisen verkkokurssini avulla.

Verkkokurssi

Rakenna Oma Brändisi Facebook -ryhmä

Liity mukaan Rakenna Oma Brändisi Facebook -ryhmään yrittäjille. Ryhmässä sinulla on mahdollisuus oppia markkinoinnista, digitaalisen markkinoinnin työkaluista, automatisoimaan enemmän, säästämään aikaa sekä skaalaamaan liiketoimintaa.

Shopping Cart
fiFinnish
Scroll to Top