19 syytä uudelleen brändätä yritys
- Yrityksen nimi ei sovi brändin visioon
- Sinua nolottaa ohjata joku käymään verkkosivuillasi tai luovuttaa käyntikorttisi
- Et ole erottaudu kilpailijoista
- Asiakkaat eivät tiedä miksi heidän pitäisi ostaa sinulta
- Et voi nostaa hintojasi
- Liiketoimintastrategia kehittyy merkittävästi
- Tuotemerkin ulkonäkö ja tunnelma on vanhentunut, vanha ja tylsä tai pahempaa… sinulla on epäaito brändi
- Brändisi viesti ja yritysilme on sitä sun tätä
- Muutat “kenelle” myyt tai “mitä” myyt
- Yrityskulttuurisi on kohdistettu väärin
- Olet lisännyt uusia tuotteita tai palveluita ja ne hämmentävät asiakkaitasi
- Sinulla on epäselvä tunne, mikä on pääviestisi
- Et houkuttele sinun unelma-asiakkaitasi
- Tuntuu, että tuhlaat markkinointibudjettiasi
- Et houkuttele huipputason kykyjä työskentelemään kanssasi
- Brändisi ei enää näytä olevan relevantti markkinoinnissasi
- Nykyinen brändi on liian monimutkainen ja haluat yksinkertaistaa sitä
- Sinä ja asiakkaasi eivät rakasta tai tunne, että olet yhteydessä brändiisi
- Yrityksesi kasvaa räjähdysmäisesti, mutta et ole varma, mitkä ovat oikeat seuraavat askeleet
Mikäli pohdit olisiko aika uudelleen brändätä yrityksesi, autan sinua mielelläni. Ota yhteyttä