19 syytä uudelleen brändätä yritys

  • Yrityksen nimi ei sovi brändin visioon
  • Sinua nolottaa ohjata joku käymään verkkosivuillasi tai luovuttaa käyntikorttisi
  • Et ole erottaudu kilpailijoista
  • Asiakkaat eivät tiedä miksi heidän pitäisi ostaa sinulta
  • Et voi nostaa hintojasi
  • Liiketoimintastrategia kehittyy merkittävästi
  • Tuotemerkin ulkonäkö ja tunnelma on vanhentunut, vanha ja tylsä ​​tai pahempaa… sinulla on epäaito brändi
  • Brändisi viesti ja yritysilme on sitä sun tätä
  • Muutat ”kenelle” myyt tai ”mitä” myyt
  • Yrityskulttuurisi on kohdistettu väärin
  • Olet lisännyt uusia tuotteita tai palveluita ja ne hämmentävät asiakkaitasi
  • Sinulla on epäselvä tunne, mikä on pääviestisi
  • Et houkuttele sinun unelma-asiakkaitasi
  • Tuntuu, että tuhlaat markkinointibudjettiasi
  • Et houkuttele huipputason kykyjä työskentelemään kanssasi
  • Brändisi ei enää näytä olevan relevantti markkinoinnissasi
  • Nykyinen brändi on liian monimutkainen ja haluat yksinkertaistaa sitä
  • Sinä ja asiakkaasi eivät rakasta tai tunne, että olet yhteydessä brändiisi
  • Yrityksesi kasvaa räjähdysmäisesti, mutta et ole varma, mitkä ovat oikeat seuraavat askeleet

Mikäli pohdit olisiko aika uudelleen brändätä yrityksesi, autan sinua mielelläni. Ota yhteyttä!

Brändishop

media-assari_allekirjoitus